تاریخ : چهارشنبه 19 دي 1397     |     کد : 1079

پاسخگویی مدیر عامل به سئوالات و رسیدگی به مشکلات مردمی از طریق سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت ( سامد )

مهندس اکبر فرج نیا مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی از طریق سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت ( سامد ) به سئوالات مردمی در حوزه فعالیت این شرکت پاسخ گفته و رسیدگی کرد.

وی که با هماهنگی دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری روز یکشنبه 16 دیماه از ساعت 11 لغایت 12 در محل این دفتر حضور یافته بود ، به مشکلات و سئوالات مردمی از جای جای استان بر اساس قوانین و دستورالعمل های صنعت برق پاسخ گفت . مشکلات حریم شبکه های برق ، افزایش آمپر ، روشنایی معابر بویژه در حوزه روستایی ، تامین برق مراکز تجاری و صنعتی ، برقدار نمودن چاه های کشاورزی و چگونگی محاسبه هزینه برق مصرفی در قبوض برق و ... از جمله مواردی بود که مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی پاسخگوی سئوالات هم استانی های محترم بود .
شایان ذکر است سامانه سامد دولت در استانداری ها با هدف ارتقای سطح پاسخگویی مسئولان ، افزایش رضایتمندی عمومی و توسعه استانداردهای خدمت ، تعامل آسان با مردم ، افزایش نظارت بر نحوه ارائه خدمات دولتی و سرعت در پاسخگویی مسئولان راه اندازی شده است و سامانه مذکور این امکان را برای مسئولان فراهم کرده تا از انتقادات ، درخواست ها و پیشنهادات مردمی به نحو ملموس تر اطلاع یابند.

 


نوشته شده در   چهارشنبه 19 دي 1397  ساعت  14:44   توسط   دفتر روابط عمومی    تعداد بازدید  68
ویرایش شده در چهارشنبه 19 دي 1397 ساعت 14:50 توسط دفتر روابط عمومی
PDF چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
 
 
 
 
امروز : 225      ديروز : 547      ماه : 10217